Juledanseturnering

Danseskolen vil gerne invitere Hørning danserne til danseturnering og julehygge i Hørning Huset.

Danseturneringen er kun for Showdans 1., 2., 3., 4. samt Hip hophold.

Vi glæder os til nogle fantastiske jule-danseturneringsdage med vores dansere, hvor vi skal afslutte den første del af dansesæsonen med hygge, danseturnering, godter og medaljer. Danserne turnerer mod deres eget dansehold. Der vil være en dommer og medaljer til alle dansere.
På Showdans 1. er der ens medaljer til danserne (sølv) - øvrige hold er opdelt i bronze, sølv, guld og superguld.

Deltagelse bookes hér og bemærk jeres dansehold med tiderne, da alle har forskellige dage og tider:

Mødetiderne til juledanseturnering - søndag d. 8/12:
Kl. 17.00-17.45 Show. 1. torsdagshold
Kl. 18.00-18.45 Show. 2. torsdagshold
Kl. 19.00-19.45 Show. 3. torsdagshold

Mødetiderne til juledanseturnering - mandag d. 9/12:
Kl. 16.00-16.45 Hip hop 4. mandagshold & Show. 2. lørdagshold
Kl. 17.00-17.45 Show. 1. lørdagshold

Mødetiderne til juledanseturnering - tirsdag d. 10/12:
Kl. 16.15-17.00 Show. 3. tirsdagshold
Kl. 17.00-17.45 Show. 2. tirsdagshold
Kl. 17.45-18.30 Show. 3. tirsdagshold

Mødetiderne til juledanseturneringen - onsdag d. 11/12:
Kl. 16.15-17.00 Show. 1. onsdagshold
Kl. 17.00-17.45 Hip hop 2. onsdagshold & Showdans 4. tirsdagshold
Kl. 18.00-18.45 Hip hop 3. onsdagshold

• Juleturneringen varer ca. 45 minutter pr hold og foregår på danseskolen i salen. Mail med invitationen her er sendt ud til alle dansebørn i uge 43.
  • Man kan kun booke sig ind på det dansehold, hvor man går til dans og ikke andre dage. Danser man på flere dansehold og ønsker man at være med til mere end en danseturnering, bookes nr. 2 danseturnering via mail hos undertegnet med rabat - kontakt på mail: info@horningdans.dk inden deadline d. 1/12.
  • Dansebarnets plads skal forud bookes for deltagelse og sidste dag for booking af plads til danseturneringen er d. 1. dec.
  • Husk at det er frivilligt at deltage.
  • Grundet den altid store deltagelse i danseturneringerne i huset og begrænsningen af plads i salen, kan hver deltager medbringe maksimum 2 gratis gæster i salen. Juledanse- turneringen er et event for dansebørnene kun, men da det altid er sjovere at have tilskuere, inviterer vi jer forældre med til at heppe og klappe. Har I flere familiemedlemmer, som også vil kigge med, så tag dem med til forældre-kig-på i starten af november, hvor man kan kigge på der og se, hvad vi har lavet i dansetimerne.
  • Deltagerprisen på kr. 175,- dkk er inkl. en godtepose og medalje. Husk at tilkøbe godtepose til evt. søskende på 60,- dkk.
  • Flæskesteg med brun sauce, hjemmelavet rødkål og kartofler forud bookes samtidig på tilmeldingssiden ved tilmeldingen af dansebarnet: Voksencouvert 95,- dkk samt børnecouvert 65,- dkk.
  • Danseturneringen er kun for Showdans 1., 2., 3., 4. samt Hip hophold. Ballethold og Mini Showdans hygger og juleafslutter med forældre-kig-på og besøg af julemanden den sidste dansegang inden jul og skal ikke til juledanseturnering.
  • Noter jer selve danse-turneringen med mødetiden for jeres barns dansehold (se over her) og ikke for tidspunktet (d. 24/12) på kvitteringen, som I modtager, når I har betalt.

Vi glæder os til nogle gode dage og danseturneringer. Julemanden vil naturligvis kigge forbi alle dansehold og vi skal danse om juletræet. Kan man ikke deltage, krammer vi farvel og god jul på alle dansehold ugen før. Efter danseturneringerne holder danseskolen juleferie.

Skriv endelig til os hvis I har nogle spørgsmål på info@horninghuset.dk

Hilsner fra Hørning Dans
Annette Hørning