Afdansningsbal SHOW. 4. HIP HOP - 14-18 år

Hørning Dans vil gerne invitere dig og din familie til årets store fest:

961616AD-ACD2-46EB-82F9-A06DCB27B822.jpg

Kære Showdans 4. onsdag kl. 17.45 og torsdag kl. 18.45

Velkommen til en stor dansedag, som vi vil glæde os meget til at fejre. Det er en dag med masser af danseopvisninger og glade dansebørn. Det er en vigtig dag og et event, som vi alle har set frem til og øvet danse til og det er et særligt vigtigt danseevent for danserne, hvor vi skal vise jer forældre, hvad vi har lavet af danse.

Alle dansehold optræder med to danseshows i deres kostumer, som er forskellige fra dansehold til dansehold og ind imellem opvisningerne vil der være børnebal for alle.

ALLE skal være forud tilmeldt og have dansekostume for at kunne deltage, men det er også et særskilt event, som er et tilbud for alle Hørningdansere. Det er ikke obligatorisk at deltage i afdansningsballet, men vi ved fra alle de andre år, at det er et event med stor, stor tilmelding og opbakning, så vi kan bare glæde os til denne unikke dansedag.

Afdansningsballet afholdes i aulaen på Skottegårdsskolen, Saltværksvej 65, 2770 Kastrup (indgang fra Nordmarksvej i skolegården) lørdag d. 20. april kl. 12.00-15.30.

Vigtig info.:

Elevens deltagelse bookes på eget dansehold her og betales ved booking. Prisen på kr. 250,- er inkl. deltagelse og accessories til dansekostumet. Man skal ikke også booke billet til sit dansebarn på Ticketmaster.dk

Billetter til familien bookes fra d. 25. marts kl. 10.00 via Ticketmaster.dk  indtil udsolgt. (Bemærk at der er begrænset med plads og rift om pladserne – så vi kan kun anbefale, at man sidder klar kl. 10.00 og er logget ind på en oprettet profil hos Ticketmaster, da vi kommer til melde udsolgt).

Deltagelse:

Deltagerprisen for eleven er kr. 250,- og man får udleveret danse-accessories, som skal bruges til begge danseopvisninger. Eleven bookes her og man skal være booket inden d. 31/3, så vi kan lave alle dansekostumerne klar. Dansekostumet vil være custommade med tryk på og kan ikke afmeldes eller returneres efter booking.

Man booker sig ind på det dansehold, man er tilmeldt på: Onsdags- eller torsdagsholdet.

Danser man på mere end et dansehold, skal man huske at booke sig på begge. Kontakt mig da der er rabat på hold nr. 2.

Billetter:

Billetpriser pr familiemedlem er fra 115,- dkk ekskl. gebyr, som købes via Ticketmaster.dk. Bemærk startdatoen længere oppe i eventet her.

Der vil være ståpladser, stolepladser, 4-mandsborde og 6-mandsborde. Alle skal forudkøbe billet og der er ingen billetsalg i døren. Søskende under 3 år er gratis og registreres v. ankomst.

Til selve afdansningsballet kan man købe kølige drikkevarer, kaffe, vin, øl samt kage, sandwich og snacks.

Generalprøve:

Vi skal til generalprøve dagen før uden på Skottegårdsskolen kl. 16.15-16.45ish. Generalprøven for danserne foregår i dansekostumet og man er stylet helt, som man skal se ud til danseshowene med hår, pynt, tøj o.a. som man har aftalt med danselæreren.

Har man søskende på Mini Showdans og/ eller Showdans 1., skal man vide, at de ikke skal til generalprøve.

Kontakt os endelig på info@horningdans.dk & tlf. 2216 2516, hvis der er nogle spørgsmål. Der er sendt flere mail ud om afdansningsballet d. 20/2 og seddel deles ud på holdene i uge 9.

Vi glæder os til at se en masse glade ansigter til sæsonens store opvisningsshow.

Hvordan foregår et afdansningsbal?

Man er forud booket til afdansningsballet via eventet her og forældre har billetter via Ticketmaster.dk - søskende under 3 år er gratis. Man kan have en klapvogn med og der er en elevator på lokationen, hvor danseopvisningerne foregår på 1. sal.

Der er mange, mange mennesker til vores afdansningsbal og det gynger i salen (aulaen på Skottegårdsskolen) med masser af glade dansebørn, høj musik og deres familier.

Når man ankommer indfinder man sig på sin plads (mors og fars købte siddepladser eller ståpladser). Dansebørnene sætter sig tit på gulvet rundt om selve dansegulvet og de finder hinanden med det samme tøj på. Programmet for rækkefølgen af danseshows findes overalt på stedet med vægopslag. Minutter inden, vi skal ind og optræde, så kalder vi danserne sammen i et af hjørnerne af dansegulvet. Vi stiller os op, som vi har aftalt på danseholdene og så går vi ellers ind på dansegulvet, når det er tid.

Når vi danser på det store dansegulv, danser vi rundt og vender os i koreografierne, så alle vinkler kan se os og alle er velkomne til at tage billeder og filme de skønne Showdansere. Efter danseopvisningen forlades dansegulvet, så næste dansehold kan komme på.

Afdansningsballet er et event, som er frivilligt at deltage i. Vi ved af erfaring, at mange forældre vil elske at se sin dansebarn på gulvet til nogle af vores danse, som vi har danset hver uge - så normalt er der stor tilslutning. Samtidig får Showdanserne mulighed for at se alle de andre Hørningdansere danse, og det er altid et hit og en meget stor og spændende oplevelse for dem at deltage med deres dansehold.

20.04.2024 kl. 12.00 - 20.04.2024 kl. 15.30
Skottegårdsskolen