Afdansningsbal Hip hop Girly Style 8-14 år

Hørning Dans vil gerne invitere dig og din familie til årets store fest:

- AFDANSNINGSBALLET d. 27. april 2019 -

Det vil være en dag med masser af danseopvisninger, bal og mange glade Hørningdansere.

Alle dansehold er med til at vise deres danseopvisninger og hvert hold skal optræde med to opvisninger. For at kunne deltage i disse, skal eleven have det samme dansekostume på som resten af sit dansehold.

En danseopvisning, som vi har brugt meget tid på at forberede, er en vigtig del af at gå til dans. Dansebørnene glæder sig og vi glæder os!

Elevens DETAGELSE i afdansningsballet forud bookes her.

Deltagerprisen i danseshowet er kr. 250,- pr elev. Dette inkluderer indgang, deltagelse samt dansekostume.

• Det samme kostume bruges til begge danse. Deadline er d. 31. marts for booking af deltagerplads til danseshows. Dansetøjet er efterfølgende elevens eget og skal ikke returneres.
  • Forældre og familie køber deres egen deltagelse via Ticketmaster fra d. 23. marts. ALLE familiemedlemmer skal have billet for at komme ind – denne købes i forvejen - så ingen billetsalg i døren.
  • Har man søskende på et af de andre dansehold, skal de bookes via en ny booking på deres dansehold her på tilmeldingssiden.
  • Elever der har danset på danseskolen i 5-10-15-20 sammenhængende år skal meddele dette til info@horningdans.dk Besked om dette gøres også inden d. 31. marts.
  • Girly Style skal til generalprøve dagen før uden på Skottegårdsskolen i dansekostumet. Nærmere info. kommer via mail.
  • Dansekostumet udleveres den sidste danselektion inden afdansningsballet.

BILLETTER TIL FAMILIEN:

Billetsalg til familien foregår via Ticketmaster fra d. 23. marts kl. 09.00.

Herefter foregår billetsalg frem til d. 21/4 – eller indtil udsolgt.

! Til info. så meldte vi hurtigt udsolgt af pladser sidste år – de blev revet væk som til en koncert, så sæt kryds i kalenderen for start af billetkøb.

Billetpriser er fra kr. 120,- ekskl. gebyr pr familiemedlem. Man kan købe ståpladser, stolepladser, 4-mandsborde på gulv samt 6-mandsborde på balkon. Søskende under 3 år er gratis.

Afdansningsballet afholdes på Skottegårdsskolen i Aulaen, Saltværksvej 63 (indgang fra skolegården på Nordmarksvej), 2770 Kastrup.

Vi glæder os til at se en masse glade ansigter til afdansningsballet og alle dansebørnenes store dag. Er der spørgsmål, så stik endelig hovedet ind i dansesalen og spørg, eller kontakt mig på info@horningdans.dk / tlf. 2216 2516.

Efter afdansningsballet er alle dansekurser afsluttet og der vil da være Forårsdans på 5 uger som man - hvis man ønsker at danse mere - skal gentilmeldes. I vil få mulighed for at booke plads før det kommer ud til øvrige. Programmet for Forårsdans ligger klar ultimo marts.

31.03.2019
27.04.2019 kl. 12.00 - 27.04.2019 kl. 15.00